آلمان: تلاش می‌کنیم روسیه و ناتو به نزاع مستقیم نرسند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آلمان: تلاش می‌کنیم روسیه و ناتو به نزاع مستقیم نرسند

صدراعظم آلمان از تلاش خود برای جلوگیری از درگیری مستقیم میان سازمان ناتو و روسیه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 30
کد خبر: ۱۵۲۵۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، دفتر صدراعظم آلمان، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در گفتگوی اختصاصی با روزنامه «اُسنابروکر» گفت: کسانی که به کمک بیشتری نیاز داشته باشند، این کمک‌ها را دریافت خواهند کرد.

شولتس در این مصاحبه مطبوعاتی به تشریح اقدامات و سیاست‌های دولتش در مقابله با افزایش هزینه انرژی پرداخت. وی در ادامه، این مساله را نیز مورد تایید قرار داد که آلمان با تمام قوا و بدون هیچگونه تغییری از اوکراین حمایت می‌کند و همزمان، تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد تا از مناقشه مستقیم میان روسیه و (اتحاد نظامی) ناتو جلوگیری به عمل آورد.

او گفت: هدف دولت و ایالات (۱۶ گانه) آلمان، آن است که خیلی فوری اقدامات و تسهیلات حمایتی را (به مردم) ارایه کنند تا کشور (آلمان) بتواند این دوران سخت را با خوبی، پشت سرگذارد.

برلین که رهبری اتحادیه اروپا را برعهده دارد از ابتدای جنگ اوکراین یکی از حامیان کی یف بوده است و تاکنون تحریم‌های زیادی علیه مسکو وضع کرده است. با این حال، زمستان سرد پیش رو و وابستگی اتحادیه اروپا به گاز وارداتی از روسیه یکی از مسائلی است که می‌تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی برای کشور‌های این اتحادیه شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار